برگزاری عصرانه های دانشجویی

 | تاریخ ارسال: 1402/2/23 | 

در ابتدای نیمسال جاری از سوی انجمن علمی دانشجویی دانشکده سه جلسه دورهمی برای معرفی رشته مهندسی معدن با حضور اساتید جوان دانشکده برگزار شد. 




اولین جلسه دورهمی انجمن علمی تحت عنوان مهندسی معدن، گرایش ها و دوران دانشجویی در تاریخ ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ به همراه خانم دکتر حسینیان و دانشجویان ورودی ۴۰۱ و ۴۰۰ برگزار شد و ایشان درارتباط با اهمیت شناخت علایق در دوسال اول کارشناسی، اهمیت مطالعه آزاد، شرکت در بازدیدهای علمی، اهمیت زبان تخصصی، مطالعه مقالات بروز دنیا و همچنین اهمیت خودشناسی صحبت کردند.در نهایت جلسه با پرسش و پاسخ دانشجویان پایان یافت.
 


دومین جلسه دورهمی انجمن علمی تحت عنوان مهندسی معدن، گرایش ها و دوران دانشجویی در تاریخ ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ به همراه جناب آقای دکتر قنادپور و دانشجویان ورودی ۴۰۱ و ۴۰۰ برگزار شد.ایشان ضمن تبریک سال تحصیلی جدید، به طور کامل هر سه مقطع کارشناسی، ارشد و دکتری و همچنین گرایش اکتشاف را به صورت اختصاصی و سایر گرایش ها را به صورت کلی ارائه کردند.
 
 


سومین جلسه دورهمی انجمن علمی تحت عنوان مهندسی معدن، گرایش ها و دوران دانشجویی در تاریخ ۸ اسفند ۱۴۰۱ به همراه جناب آقای دکتر افرایی و دانشجویان ورودی ۴۰۱ و ۴۰۰ برگزار شد. همچنین ایشان در ارتباط با تشابه و تفاوت گرایش های مهندسی معدن و اینکه اساسا نمی توان مرزبندی در نظر گرفت و همچنین درباره شیوه درس خواندن، سبک زندگی دانشجویی در دانشگاه و خوابگاه، برنامه ریزی واقع بینانه، تلاش برای باسوادتر شدن و قرار دادن برنامه تفریحی در طول ترم صحبت کردند. و جلسه بعد از پرسش و پاسخ دانشجویان پایان یافت.
 



CAPTCHA
دفعات مشاهده: 316 بار   |   دفعات چاپ: 51 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر